marți, 5 ianuarie 2016

Să plec


Aș vrea să imortalizez momentul, să îl îngheț într-o parte a inimii mele, să devină opac și întunecat. Să nu mai știu de el, să uit că a existat vreodată și să plec, să plec undeva departe de sufletul meu, undeva mai aproape de sufletul cuiva străin. Și apoi să mă întorc, știind că am lăsat ceva în urmă, ceva al meu, a ceea ce am fost cândva. Mi-aș lumina momentul din trecut cu gândurile mele calde și vinovate, i-aș topi gheața din juru-i diform pentru a mai gusta din trecut.

Să plec și să uit de tot ceea ce doare acum și n-a mai existat vreodată. Dar să te iau pe tine cu mine, oriunde aș pleca, orice aș întâlni și orice aș mai imortaliza. Tu ești și ai să fii aici și acolo, în mine și în afara mea, în alții, dar numai în tine, veșnic al meu.

Un comentariu:

  1. de ce sa te mai intorci daca acum vrei sa pleci?
    trebuie sa te gandesti doar la viitor nu si la trecut.

    RăspundețiȘtergere