marți, 11 iunie 2013

1.Am ascultat plânsul piciorului împânzit de praful prea uscat al zilelor de vară.
2.Am răstignit cel mai bun gând în vârful minţii mele.
3.Am spart greşelile.
4.Am cucerit soarele şi mi-am legat de brâu întregul curcubeu.
5.Am pictat pe cer nouăsprezece stele.
6.Am păşit în gropi.
7.Am băut lacrimi.
8.Am călărit nori pufoşi creionaţi de albastrul prea albastru al cerului.
9.Am întins mâna spre timp.
10.Am descoperit în mine o perdea ciudată.
11.Am întins pe pereţii craniului meu o mulţime de fotografii.
12.Am şters amintiri.
13.Am îngropat senzaţii gustative între amigdale inflamate.
14.Am turnat o ceaşcă de dragoste în ceaşca înflorată de cafea.
15.Am îndreptat o sârmă ruginită.
16.Am tras pe nas praf stelar.
17.Am spălat podeaua sufletului meu.
18.Am desenat inimi mici pe inima mea mare.
19.Te-am găsit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu