miercuri, 1 aprilie 2015

Nud


Din iubire ne-am născut. Din trup în trup, trup plin de suflet, trup plin de roșu. Ne-am dat culoare prin cuvinte și am zburat prin flori, până ne-am întâlnit pe-același zâmbet de garoafă. Iar genele mele s-au încurcat în ochii tăi și părul meu s-a rătăcit prin corpul tău de întuneric, luminos pe dinafară, cu piele curată și întinsă. Ne-am umplut de paradis.

Soarele se așterne pe gândurile noastre, calm și tăcut, câte puțin.
Acum dormi... și ascultă lumina cum se izbește de fiecare obiect din camera aceasta.
Acum deschide gura... și lasă să-ți intre în plămâni o zi întreagă, să te sufoce la început, să o respiri, mai apoi. Am să te trezesc să mă privești la asfințit, când am să fiu mai bine.


Aș vrea atât de mult, din nou, în sufletul tău nud, să mă scufund...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu