miercuri, 21 mai 2014

"Adio" niciodată pentru tine

În sfârşit te-ai născut în mine. În sfârşit ţi-am prins mâna în interiorul meu şi te-am adus în suflet, acolo unde te simt viu, viu, viu. Te simt urlând în noaptea de acolo şi mă simt ca luna. Te catapultez în mii de cuvinte şi gânduri şi aştept să fii real, în viaţa mea. Nu mai vreau să te scap, nu mai vreau să fii tu cel plesnit de pământ. Te vreau al meu, te vreau pentru totdeauna, te vreau fericit.

Ştiu că eu sunt fericirea ta şi aş coborî de pe cer noaptea şi nu m-aş mai ascunde nici ziua. Ţi-aş umple sufletul de-a mea lumină. Căci în mine nu mai este noapte când eşti tu aproape. Te ador pentru necuvintele tale, pentru liniştea ta ce spune multe, ce spune tot şi pe care o simt în pulsul meu viu.

Orice s-ar întâmpla, eu te închid în mine, pentru totdeauna. Am să mă deschid şi pentru alţii, dar tu vei sta ascuns în cel mai necunoscut colţ al sufletului meu şi vei trăi acolo... vei fi în siguranţă, orice s-ar întâmpla, îţi promit.

Te sărut pe suflet şi îţi promit că am să dăinui şi eu în sufletul tau, orice ar fi.

Nu e scrisoare de adio, e un mesaj pe care ţi-l arunc în suflet, cu multă iubire,

iubirea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu