sâmbătă, 28 decembrie 2013

Albume






Ţi-am făcut o poză printre firele de păr ce-ţi protejează mintea şi-am văzut... o sferă confuză ce se gândeşte doar la mine, se zbate şi arde-n neştiinţă şi nu suferă, căci mai jos e sufletul şi el suporta tot ce doare. În poze pielea ţi-e transparentă şi văd tot ce zace-n tine şi-ţi fac albume infinite zi de zi, ca să te cunoşti. De asta-acum eşti prins de mine tu, căci eu ştiu ce tu nu ştii şi vrei să afli tot mai multe, căci eşti în mine şi numai eu te dăruiesc în fiecare zi... ţie însuţi. Nu ştiu când ai să te găseşti vreodată-n altceva şi altcineva, dar cert este ca eu sunt aici şi îţi dau voie să fii dependent de mine, fiindcă şi eu sunt de tine... Te respir la nesfârşit, iar tu faci la fel cu mine.


Să nu mă uiţi, să nu mă crezi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu